Sinonim sodobne moške poslovne elegance

Podjetje Canali sta leta 1934 v Triuggiu (blizu Milana) ustanovila brata Giovanni in Giacomo Canali, oba obrtnika, da bi v svoji krojaški delavnici krojila elegantne moške obleke, ki bi se dobro prilegale in ustrezale najbolj zahtevnim strankam.

Skoraj 90 let pozneje je Canali ena izmed prestižnejših modnih znamk, ki temelji na sodobni različici večne klasike in brezčasne elegance. Kot druge velike modne hiše iz Italije, Francije in Velike Britanije je v zadnjih letih prodiral na rastoče azijske trge – še pred koronakrizo je nove trgovine odprl v Hongkongu, Kuala Lumpurju in Penangu v Maleziji ter Šanghaju na Kitajskem, pa še eno v New Yorku na Madison Avenue.

PRVI TRG SO ZDA

Največ oblačil pri Canaliju prodajo v ZDA (okrog 30 od- stotkov), sledijo azijski trgi (okrog 20 odstotkov, največ na Kitajskem), v Italiji pa prodajo okrog 10 odstotkov vseh izdelkov. Po svetu ima Canali že skoraj 240 trgovin, samo na Kitajskem v 35 mestih več kot 60. Prvo so na Kitajskem odprli leta 2002. V Italiji ima sedem tovarn, po vsem svetu pa podjetje zaposluje več kot 1.500 ljudi.

V CANALIJU BARACK OBAMA, AL PACINO, MICHAEL DOUGLAS, ROBERT DE NIRO

V znamko Canali se redno oblači ameriški predsednik Barack Obama in več hollywoodskih zvezdnikov, med njimi igralci Antonio Banderas, Al Pacino, Robert De Niro, Nicolas Cage, Gene Hackman in Michael Douglas. Britanska revija GQ vsako leto izbere najbolje oblečene moške in prva mesta že več let zasedajo tisti, ki izbirajo elegantna, morda nekoliko bolj klasična, a hkrati možata oblačila in modne dodatke. V reviji so pred leti med drugim zapisali: Le kako bi lahko bil George Clooney kot Michael Clayton bolj prepričljiv, če ne bi nosil Canalijeve obleke? V filmu Otožna Jasmin režiserja Woodyja Allena je igralec Alec Baldwin nosil Canalijeve obleke, kravate in šale.

SEDEM TOVARN, 1.500 ZAPOSLENIH, 1.600 HLAČ NA DAN

V Italiji ima Canali sedem tovarn. Podjetjepo vsem svetu zaposluje več kot 1500 ljudi. V 50. letih minulega stoletja, ko je vajeti prevzela mlajša generacija, so se lotili še izdelave srajc, kravat, pasov, čevljev, šalov, športne opreme, v zadnjih letih tudi etuijev za tablice in mobilne telefone.
Canali zdaj vodi že tretja generacija. Več kot 1.300 krojačev izdela kar 1.600 hlač na dan in približno 250.000 kosov oblačil na leto. Znamka še vedno daje prednost telesu prilegajočim se krojem, vrhunskim materialom (kašmir, alpaka in angora volna) ter barvam. Prestižnost se kaže tudi v cenah: obleke stanejo vsaj 1.500 evrov, usnjene poslovne torbe približno 800 evrov, šali iz kašmirja okrog 200.

CANALI, JESEN- ZIMA 2022/23

Letos se je Canalina tednu moške mode (Milano Moda Uomo) s kolekcijo za jesen in zimo 2022/23 predstavil v svojem showroomu. V zadnji kolekciji se je navdihoval v art decoju 30. let minulega stoletja, torej v neminljivi eleganci in prefinjenosti oblačil. Pri znamki pravijo, da so izdelali oblačila za moške za vsak trenutek v dnevu, tudi za potovanja. Mislili so nasodobnega moškega in ustvarili, denimo, suknjiče s pletenimi ovratniki in gumbi. Oblikovalci so se navdihovali tudi v safari slogu (safari suknjiči iz kašmirja). Pletenine so močan del njihove kolekcije: pleteni gumbi, ovratniki na suknjičih, jopice, puloverji … Barve so naravne, zemeljske, opazna je tudi vojaško zelena. Za večerno modno razpoloženje Canali za letošnjo jesen in zimo recimo predlaga žameten bomber jopič, ki se lahko kombinira s klasičnimi večernimi čevlji.

Piše: Aleš Čakš . Foto: Canali