Sedma edicija je znanilka nove generacije Mercedes-Benzovih tednov mode, ki so ekskluzivnejši po svoji formi in vsebini. Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki bo 24. in 25. novembra, bo osredotočen na moško modo. Predstavilo se bo deset modnih oblikovalcev z dvanajstimi kolekcijami. 24. novembra bodo predpremierno predstavitev novega razreda GLE pospremile kolekcije klasičnih moških oblačil, 25. november bo namenjen avantgardni moški modi.
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana poskuša zasledovati visoke mednarodne standarde kakovosti, njegovo poslanstvo pa od začetka ostaja odpiranje vrat oblikovalcem na domači in mednarodni modni parket. V sklopu spremenjenega programa sedme edicije tedna mode se bo osredotočal na predstavitev moške mode.
SOBOTA, 24. NOVEMBER: KLASIČNA MOŠKA MODA IN EKSKLUZIVNA PREPREMIERNA PREDSTAVITEV NOVEGA VOZILA GLE
Prvi večer se bo ob ekskluzivni predpremierni predstavitvi vozila GLE, ki v Slovenijo prihaja tri mesece preden bo zapeljal na svetovne ceste, predstavila domača blagovna znamka SENS s klasičnimi moškimi oblačili, ukrojenimi z različnimi pristopi v okviru črne in sive moške obleke. Sledila ji bo moška modna znamka Martini Vesto, ki jo ustvarja priznani srbski modni oblikovalec Boško Jakovljević in je prepoznavna po svojih natančno ukrojenih oblekah domiselnih dizajnov.
NEDELJA, 25. NOVEMBER: AVANTGARDNA MOŠKA MODA
Drugi večer bo deset modnih oblikovalcev duh časa in svojo vizijo moške mode v prihodnosti predstavilo skozi devet modnih revij. Modno pisto bodo zavzele kreacije priznanih oblikovalcev mlajše generacije, kot sta Sari Valenci (prejemnica MBFA 2015) in Tjaša Zalar (prejemnica MBFA 2017), ki z mladostnim optimizmom in svežimi pristopi premagujejo dogme o moškosti in s svojimi kolekcijami kažejo velik potencial za vpliv na prihodnost moške mode. Uveljavljena oblikovalka Zlata Zavašnik, ki kroji blagovno znamko SENS, bo na drugem modnem večeru predstavila kolekcijo 7D1D1B, s katero bo skozi večno bordo barvo nagovarjala tiste moške, ki si želijo stopiti izven ustaljenih okvirov.
Slovenske barve bo zastopala tudi Mija Curk z blagovno znamko Sofia Nogard, v kateri briše meje med moškimi in ženskimi oblačili ter išče ravnotežje med tankočutnostjo in ostrino. Iz Srbije prihajajo Milica Vukadinović, ki pod lastnoimensko znamko ustvarja oblačila z jasno in močno sporočilno vrednostjo, Marko Glavinić, ki ga odlikujejo nosljivi in skorajda športni kosi oblačil živih barv in geometričnih linij, ter Boško Jakovljević s svežo in uporniško blagovno znamko Faktory by Boško. Tomislava Bahorića, ki na MBFWLJ prihaja s predstavitvijo nove kolekcije za blagovno znamko Spirit by T.B., so hrvaški mediji pogosto opisali za »dar z neba za hrvaško moško modo«, nič manj hvalospevov pa ni bil deležen sorojak Ivan Mandžukić, ki sicer že dolga leta svojo blagovno znamko IVANMAN ustvarja v Berlinu. Avantgardno moško kolekcijo bo predstavila tudi priznana oblikovalka Franziska Michael, ki navdih za svoje ustvarjanje črpa iz 90. let.
KAKO DO VABILA NA MBFWLJ?
Svojo priložnost za obisk Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana si lahko zagotovite s sodelovanjem v nagradni igri Neprecenljivo modno doživetje, ki ga omogoča Mastercard®. Zmagovalec nagradne igre bo poleg ekskluzivnega povabila na MBFWLJ nagrajen tudi z modnim stiliranjem pod taktirko priznane modne strokovnjakinje Maje Bulc. V nagradni igri lahko sodelujete tukaj.
Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.
Foto: arhiv MBFWLJ
___________