Italijanska znamka Canali – samo za gospode
Piše: Aleš Čakš • Foto: arhiv Canali
Canali je sinonim klasične moške mode in je nepogrešljiva znamka na tednih moške mode v Milanu (Milano Moda Uomo). Je Made in Italy v najboljšem pomenu besede. V filmih (in zasebnem življenju) znamko denimo nosijo Jack Nicholson, Michael Douglas, Don Johnson …
Canali je nastal leta 1934 – letos slavi že 90 let obstoja. Znamka je ‘rojstni dan’ z znanimi ljudmi iz sveta mode in zabave slavila pred dnevi v Palazzo Reale v Milanu, kjer je predstavila modne trende za pomlad in poletje 2025.
Že nekaj let se znamka na tednih moške mode v Milanu predstavlja z izvirnimi prezentacijami njihovih modnih trendov na moških modelih, klasične modne revije so namreč začasno ukinili.
SODOBNA KLASIKA IN ZEMELJSKE BARVE
Čeprav Canali še vedno velja za klasično modno znamko za moške, namenjeno poslovnežem, oblikovalci že leta bedijo nad tem, da so njihove kolekcije sveže, sodobne, prilagojene tudi mlajšim poslovnežem, ki želijo biti drzni in rahlo izstopati z oblačili v poslovnem svetu.
Njihove modne zapovedi za poletje 2024 so barvno ‘prizemljene’ in sproščene: med materiali je veliko bombaža, tudi svile, pa pletenin in džinsa. Barve so pretežno zemeljske (bež, olivno in gozdno zelena, opečnata, rjava), opazne pa so tudi modra, bela in siva. Kroji so sproščeni: plašči (poletne različice trenčkota) in suknjiči so ohlapni z več žepi, hlače rahlo bolj široke z dolgimi hlačnicami, tanke pletenine so precej ‘oversized’, pri jaknah so se oblikovalci odločili tudi za tanjše usnje (semiš), prav tako je veliko semiša v njihovih mokasinkah.