Simona Lebar je lastnica franšize Eichholtz za Slovenijo

Piše: Aleš Čakš . Foto: Žiga Intihar

Notranje oblikovanje je strast Simone Lebar, z njim se je začela ukvarjati po več kot 30-letni uspešni karieri v bančništvu in svetu financ. Zadnjih pet let se ukvarja z opremljanjem na novo zgrajenih oziroma obnovljenih nepremičnin. Zaljubljenost v nizozemsko znamko Eichholtz pa je prerasla v uspešno poslovno sodelovanje.

EICHHOLTZ JE ZNAMKA, STARA 31 LET, ODLIKUJE JO PRESTIŽ, SODOBNO OBLIKOVANJE S KLASIČNIM PRIDIHOM. KAKO TO, DA STE V PROSTORIH PALAČE SCHELLENBURG ODPRLI RAZSTAVNO-PRODAJNI PROSTOR?

Blagovna znamka Eichholtz slovenskim kupcem še ni dobro poznana, poimenovala bi jo kar skriti dragulj. Gre namreč za enega bolj uglednih ponudnikov luksuznega oblikovalskega pohištva, svetil, preprog in dodatkov na svetu. Znamko Eichholtz odlikuje bogat nabor izdelkov, saj letno kupcem predstavi kar dve kolekciji z več kot 600 izdelki. Ker smo Slovenci znani po tem, da ljubimo kakovostno izdelavo in dober dizajn, ne dvomim, da bo blagovna znamka na trgu odlično sprejeta in da bodo kupci z njenimi kosi nadgradili svoje domove.

STE ESTETINJA. KAKO BI OPISALI POHIŠTVO, LUČI IN DIZAJNERSKE PREDMETE EICHHOLTZ?

Izdelki Eichholtz zagotavljajo popolno estetiko prestižnega življenjskega sloga. Z implementacijo različnih kombinacij materialov in osredotočanjem na neverjetne oblike zasleduje bistvo elegance. Znamka prisega na tesno sodelovanje s partnerji, ki pri raziskovanju tehnik ročne izdelave in kombinacij materialov poizkušajo narediti korak več v pristnosti, toplini in sodobni, luksuzni oblikovalski odličnosti.

KJE VSE SE ZNAMKA V SVETU PRODAJA, KJE JE NAJBOLJ ZNANA IN OBČUDOVANA?

Znamka Eichholtz je prisotna v več kot 100 državah sveta. Samo v zadnjih nekaj mesecih je odprla svoje razstavne prostore v Monaku, Miamiju in Ljubljani, do konca leta bo prisotna tudi na Dunaju, v Parizu, v prihodnjem letu pa med drugim načrtuje še širitev v New York, Mexico City in Zagreb. Posebno mesto bo seveda vedno imela država, kjer se je vse skupaj začelo, Nizozemska. Ravno zato so letos spomladi na čelu luksuzne nakupovalne ulice P.C. Hoofstraat s pogledom na svetovno znani Rijksmuseum v središču Amsterdama omogočili novo navdihujočo izkušnjo blagovne znamke. V impresivni, 750 kvadratnih metrih veliki nedavno prenovljeni stavbi kulturne dediščine, lahko obiskovalci raziskujejo brezčasnost luksuznega pohištva, svetil in dodatkov Eichholtz. Znamka je prisotna tudi na najprestižnejših svetovnih sejmih, kot sta Maison & Objet v Parizu in Salone del Mobile v Milanu.

LASTNIKU ZNAMKE JE LETOS USPEL VELIKI MET: POVEZAL SE JE Z METROPOLITANSKIM MUZEJEM UMETNOSTI V NEW YORKU. ZA KAKŠNO SODELOVANJE GRE?

Zbirka, ki je vsa ročno izdelana in je na voljo na mednarodni ravni, je plod intenzivnega 12-mesečnega raziskovanja in časa, ki so ga oblikovalci znamke Eichholtz v muzeju preživeli s strokovnimi kustosi pri raziskovanju bogatih arhivov. Zbirka Met|Eichholtz je navdih črpala iz več kot pettisočletne zgodovine umetnosti. Skoraj 100 edinstvenih izdelkov pripoveduje zgodbo o starodavnih civilizacijah vse do današnjih dni. S sodobno interpretacijo se zdi razkošna in idealna za sodoben življenjski slog. V tesnem sodelovanju z oblikovalsko ekipo muzeja so vsak kos ročno izdelali usposobljeni obrtniki. Zbirka vsebuje 40 umetniških reprodukcij, vključno z elegantnimi kipi in doprsnimi kipi, izklesanimi iz materialov, kot so bron, medenina in marmor. Čeprav je serija e Met x Eichholtz poklon zgodovini in kulturi, ohranja elegantno in razkošno estetiko življenjskega sloga, ki ostaja v središču vsake kolekcije Eichholtz.

KATERI SO PO VAŠI PRESOJI IKONIČNI PREDMETI ZNAMKE EICHHOLTZ?

Eichholtz navdihuje s prefinjenostjo, brezčasno eleganco, izvrstnimi materiali in visokokakovostno izdelavo. Izpostavila bi, denimo, kolekcijo svetil Benini, sedežno garnituro Sidney, pa mizice Arca in Osias ter konzolno mizico Odis. Ambient bo prefinjeno, rahlo retro, a subtilno deloval tudi s preprogo Vava in cvetličnimi koriti Grid L.

KAKŠEN JE CENOVNI RAZPON ZNAMKE?

Cenovni razpon blagovne znamke Eichholtz je od 500 pa do več kot 10.000 evrov za posamezni kos pohištva, odvisno od velikosti, načina izvedbe in materialov.