Ivan Mandžukić, modni oblikovalec in lastnik znamke IVANMAN

Skupaj z modnim oblikovalcem Ivanom Mandžukićem sva sedela v prijetni ljubljanski kavarni z jazz glasbo v ozadju in nekakšnim postevforičnim vzdušjem. Njegove kretnje, način govora, celo drža so spominjali na kraljevsko eleganco, ki je ni mogoče zamenjati za vzvišenost, temveč za samozavedanje lastnega glasu v modnem svetu in moči, ki jo ima, da spremeni nekaj povprečnega v nekaj resnično čudovitega. »Nisem ljubitelj ritualov,« mi pove, ko ga povprašam po njegovem vsakdanu, in doda, da nima točno določenega sistema, ko dela novo kolekcijo. Srbski oblikovalec s stalnim naslovom v Berlinu poskuša delati stvari po svoje, po svojem življenjskem tempu. Njegova daljna preteklost pa mi razkrije, da moda nikoli ni bila njegova načrtovana pot, temveč zgolj strast, ki je rasla ter se na koncu kot gosenica prelevila v nekaj popolnoma originalnega, futurističnega celo.

Nadaljevanje članka v REVIJI GOODLIFE.

_____

 

screen-shot-2016-11-29-at-10-32-48-am

Celotni članek ŠKARJE, ki ga je Maja Tomšič napisala po pogovoru z modnim oblikovalcem na Mercedes-Benz Fashion Weeku v Ljubljani, si preberite ta četrtek v REVIJI GOODLIFE, ki izide kot priloga časnika DELO. 

 

 

______

 

Barve so zanj eksperiment. Zato ni čudno, da njegova zadnja kolekcija vsebuje tudi pastelno roza. In to kljub temu, da ustvarja izključno za moške. »Moje kreacije niso komercialne, tiste so prilagojene za prodajo.« Pove o svojem delu. Vi pa se sami poglobite v zadnjo kolekcijo, ki jo je prestavljal tako na ljubljanskem kot tudi na berlinskem Mercedes-Benz tednu mode.