Ljubljana, 15. november 2017 – Svetovno gibanje Movember tudi v Sloveniji pomaga ozaveščati o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Ob podpori Lidla Slovenija, ki se zaveda pomembnosti preventivne skrbi za zdravje, v novembru izvajajo številne ozaveščevalne aktivnosti – med večjimi sta prihajajoča Mo-Impro predstava in Movember tek, ki ju ob glavnem pokroviteljstvu Lidla Slovenija organizira Pulz Šport. Skupna točka vseh movembrskih aktivnosti je zbiranje finančnih sredstev za nakup opreme za klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.

Ura in pol smeha na ozaveščevalni Mo-impro predstavi

V okviru Movembra bo 16. 11. 2017 ob 20.30 v prostorih JSKD na Beethovnovi ulici 5 v Ljubljani namesto klasičnega predavanja potekala sproščena impro predstava o osveščanju glede različnih boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega, in o težavah, ki jih prineseta življenje z rakom in njegovo zdravljenje. Organizatorji želijo s predstavo nagovoriti predvsem mlajši del populacije moških, ki ob hitrem življenjskem ritmu na zdravstvene težave ponavadi ne gleda s takšno mero skrbnosti, kot je pri tem sicer potrebna.

Dobrodelni Movember tek s stilom

Na zadnjo soboto v novembru, 25. 11. 2017, bo ob 10.30 v centru Ljubljane potekala ena od osrednjih aktivnosti Movembra – tradicionalni Movember tek z brki. Na dogodku, ki se ga je lansko leto udeležilo več kot 400 tekačev, bodo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost. Udeležijo se ga lahko vsi, ki želijo podpreti Movember gibanje in njegova ključna sporočila. Prijave na Movember tek: http://www.movembertek.com/prijavnica-2017/.

Brkato tudi v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored med zaposlenimi in kupci pomagajo Movembru širiti svoje poslanstvo. »K dobrodelnosti smo tudi letos pozvali naše kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. Menimo namreč, da največ šteje dejanje. V novembru bomo tako od vsakega prodanega 500 g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom,« je dejal Marko Rižnar, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija. »Tudi letos smo v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili vse sodelavce ter jih povabili, da naredijo simpatične fotografije z brki za dober namen. Za vsako prejeto fotografijo bomo dodatno prispevali 10 evrov donacijskih sredstev,« so še dodali v Lidlu Slovenija.

V sodelovanju s spletnim portalom Siol.net pa so v Lidlu Slovenija bralce povabili tudi k simpatičnemu nagradnemu natečaju »Pokažite nam svoje brke« in jih tako še dodatno spodbudili k podpori gibanja Movember.

LIDL Slovenija podpira Movember

Vsako leto več Mo-Bros in Mo-Sistas

Od leta 2003 je na svetu že skoraj 6 milijonov podpornikov Movembra: Mo-Bros (Mo-moških) in Mo-Sistas (Mo-žensk), registriranih na spletnem portalu movember.com. »Pravočasno diagnosticiranje rakavih obolenj je eksistencialnega pomena, osveščanje in podpora pri tem igrata zelo veliko vlogo. Ključno je preventivno poskrbeti za svoje zdravje, saj imamo le eno,« je povedal Martin Šala, predstavnik Mednarodnega gibanja Movember v Sloveniji. 

Kako ste lahko del Movembra tudi vi? Izkažite svojo podporo in se prijavite na https://ex.movember.com/register.

_______________

PREBERITE ŠE: