Poznate tisti občutek ob gledanju filmov o nezemeljskih bitjih? Tisto skorajšnje adrenalinsko občutje, ki ti na koži pusti vsem še kako dobro znano neljubo kurjo polt? In pa vročična kri, ki jo spremljajo široko odprte, ‘bogsigavedikaj’ pričakujoče oči? No, vse to in pa še za pest soli več smo doživljali na letošnjem zadnjem ljubljanskem MB modnem vrhuncu. Tudi če si se prišel zgolj pokazati, kako dobro se lahko ‘zglancaš’, ali pa si po srcu certificirani modni obsedenec, bo večer s teboj v vsakem primeru ostal še kar nekaj časa.
ZA ZADNJI VEČER LE NAJBOLJŠE
Brez dvoma me je najbolj navdušil v Beogradu rojeni modni oblikovalec Marko Mitanovski. Ta si je za svojo delovno platformo izbral London, a s svojo nadarjenostjo podira vse geografske in umetniške meje. Njegove kreacije slovijo po skulpturalnosti, natančnosti in teatralnosti, s katerimi je že očaral tudi modne velikane.
Njegove kreacije slovijo po skulpturalnosti, natančnosti in teatralnosti, s katerimi je že očaral tudi modne velikane.
Ogromen aplavz pa je požela tudi naša kolumnistka Nina Šušnjara. Znamka SUSNYARA navdih črpa iz okolja in ga interpretira z utripom mesta v eni in z naravo v drugi roki. Stopa po edinstveni poti, na kateri se cestni prah meša z esenco glamurja. Urbano prepleta z ruralnim in o preteklosti govori v modernem jeziku. Znamka je luksuzna garderobna začimba za sodobne ženske, ki delujejo v urbanem okolju in občasno bežijo v naravo.
Znamka je luksuzna garderobna začimba za sodobne ženske, ki delujejo v urbanem okolju in občasno bežijo v naravo.
Ostali oblikovalci, ki so še navduševali so:
Sofia Nogard
Sari Valenci by And and Andraž
Milica Vukadinović
Tanja Zorn
D’Alpaos
Arnoldo
ARNOLDO][BATTOIS
REKORDNO ŠTEVILO OKTOBRSKIH OBISKOVALCEV
Največje število prijav na nagradni natečaj Mercedes-Benz Fashion Award, razširjen spremljevalni program z dvema okroglima mizama, 16 modnih revij in izjemen otvoritveni modni performans so napolnili doslej največje prizorišče Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. Ljubljano so premierno obiskali tudi tuji kupci kolekcij in se pridružili številnim obiskovalcem iz tujih držav. Obiskovalci uradnega tedna mode nemške avtomobilske znamke so MBFWLJ prepoznali kot napredno platformo, ki mladim talentom omogoča prvi stik z medijsko pokrajino, uveljavljenim blagovnim znamkam pa neprecenljivo povezavo z novimi strankami in poslovnimi kupci. Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat.
_______________
PREBERITE ŠE: