Vrsta, ki se razteza do ulice. Oranžni pecljati kozarci. Zrak, poln vonja po dragem parfumu in viskiju. Obiskovalci oktobrske edicije MBFWLJ so  uživali v modnih predstavah domačih in tujih modnih oblikovalcev. Ustvarjalna ekipa je pripravila tri sklope modnih revij ter okroglo mizo o vlogi in vrednosti dizajna. Vsi sodelujoči modni oblikovalci so premierno dobili tudi priložnost srečanja z domačimi in tujimi kupci kolekcij, ki omogočajo hitrejši razvoj poslovnega potenciala. Slovenske modne znamke bodo poslej (lahko) naprodaj tudi v tujini.

 Akultura_001_537_jm

Drugi dan MBFWLJ se je predstavilo 8 modnih oblikovalcev, med drugimi Izadora Verlič, Natasa Persuh, IVANMAN, Draž, CLICHE, SENS, Akultura in Peter Movrin.

Večina kolekcij bo od 12. oktobra dalje na voljo v stalni prodajni razstavi MBFWLJ Showroom v blagovnici Maxi.

OKROGLA MIZA ALI DIZAJN PRODAJA?

 

Izvršni kreativni direktor agencije Pristop Aljoša Bagola, ikona slovenskega oblikovanja Oskar Kogoj ter mednarodno nagrajeni arhitekt in profesor Jurij Sadar so razpravljali o vlogi in vrednosti dizajna pri upravljanju blagovnih znamk. Oskar Kogoj, ki je v sodelovanju z Zlatarno Celje pripravil novo kolekcijo srebrnega nakita Skrivnosti, je obiskovalce navdušil s svojim edinstvenim pogledom na ustvarjalni proces in rastočo vrednost dobrega industrijskega dizajna. Vrednost funkcionalnega dizajna je potrdil tudi Jurij Sadar.

OkroglaMiza_001_1952_jm

 

NEPRECENLJIVO MODNO DOŽIVETJE MARIA DIMITRAŠKOVIĆA

 

MBFWLJ v prestolnico prihaja dvakrat letno. Mastercard® in blagovnica Maxi sta ob tej izjemni priložnosti zmagovalcu nagradne igre ponudila ekskluziven vstop na večer mode, ekskluzivno druženje z modnimi oblikovalci ter ogled modnih revij s prve vrste. Mario se je s svojo spremljevalko na MBFWLJ pripeljal z vozilom Mercedes-Benz, za njegov izgled in dobro počutje so poskrbeli modna poznavalka Maja Bulc, blagovna znamka SENS in Mare dresura.

__

PREBERITE ŠE: