Intervju: Daniele Raccah, generalni direktor italijanske znamke za moške Dan John
Piše: Alenka Birk . Foto: arhiv Dan John
Slovenski trg je bogatejši za moško blagovno znamko, ki združuje brezhibno sodobno eleganco italijanske mode v vsej svoji veličini in kombinaciji z dostopnimi cenami. Pogovarjali smo se z Danielejem Reccahom, generalnim direktorjem rimske znamke, ki zelo dobro ve, kaj hoče, saj že v bližnji prihodnosti načrtujejo odprtje 500-te trgovino.
Kdo je ta Italijan Dan John? Se lahko predstavite v treh besedah, prosim?
Dan John je sodobna italijanska eleganca.
Povejte nam nekaj o izvoru znamke, o tem, kako se je rodil Dan John, in kaj vas je navdihnilo, da ste sploh ustanovili to modno znamko?
Že 40 let sem podjetnik na področju moških oblačil. Na trg sem poslal več uspešnih blagovnih znamk, ki so se začele v 80-ih, znamke, ki so odmevale v Evropi, kot sta denimo Derby Sporting in DEPUTAMADRE69. Dan John je bil rojen z namenom približati italijanski slog široki javnosti po vsem svetu in po dostopni ceni. Naš cilj je bil obleči moške vseh starosti v elegantne obleke in stilsko dovršena oblačila za prosti čas ter ponuditi popoln videz z vsemi modnimi dodatki in obutvijo vred.
Kako bi opisali identiteto in poslanstvo znamke Dan John?
Dan John je bil rojen, da povzdigne raven modnega sloga svojih strank. Vizija: Dan John želi modno navdihniti uspešne moške po vsem svetu.
Kakšna je vaša oblikovalska filozofija? Katerim elementom dajete prednost v svojih kolekcijah?
Naša filozofija je, da moške oblačimo v vsestranska oblačila, ki odražajo eleganco, ki ni statična, ampak se lahko brez truda prilagodi ležernemu elegantnemu videzu. Naše kolekcije dajejo prednost celostnim videzom.
Kdo je vaše ciljno občinstvo in kako ustrežete njihovim potrebam in željam? V čem se slovenski kupci razlikujejo od italijanskih?
Naša ciljna publika je sestavljena iz moških vseh starosti, naš izbor je zelo širok. Z našo kolekcijo Dan John Kids oblačimo otroke in najstnike od šestih do 16 let, naša glavna kolekcija pa brezhibno oblači tako mlade kot tudi zrele moške. Slovenske stranke se od italijanskih razlikujejo po stilskih preferencah – izbirajo širše številke in kroje zaradi telesne zgradbe – raje pa imajo temne in bolj osnovne barve. Italijanski moški se oblačijo v manjše številke in imajo raje nekoliko bolj oprijete kroje ter bolj trendovske barve in izgled.
Kakšna je krovna vizija te znamke in kako se je razvijala, odkar ste začeli?
V prihodnjih nekaj letih bi radi odprli 500-to trgovino. V svetu bi bili radi še bolj opazni tako z našo glavno kolekcijo v bolj ikoničnih t. i. monobrand trgovinah kot tudi z našo kolekcijo Dan John Kids, ki je bila prvič predstavljena prejšnjo sezono.
Pravkar ste odprli novo trgovino v Dubaju. Na katere trge še ciljate in ali obstajajo načrti za širitev v nove regije? Ste bili uspešni na vseh novo odprtih trgih?
V preteklih mesecih smo odprli številne nove trgovine. Združeno kraljestvo in Združeni arabski emirati sta le dva od novih trgov. Naleteli smo na navdušene stranke, ki obožujejo znamko in ugotavljajo, da je kolekcija prilagodljiva v vsaki regiji. Naš italijanski slog je cenjen in priznan po vsem svetu. Vsak dan rastemo in kmalu bomo odprli nove trgovine na Kosovu, Poljskem, v baltski regiji, Turčiji, Egiptu, Azerbajdžanu in Maroku. V prihodnje pričakujemo in si prizadevamo za pristanek tudi v ZDA.
Kakšen je vaš slog vodenja kot direktorja ter kako spodbujate ustvarjalnost in inovativnost v svoji ekipi?
S ponosom lahko rečemo, da imamo mešano ekipo mladih in kreativnih, svežih umov, ki večinoma delajo v oddelkih za marketing in za stil, ter bolj izkušenih in strukturiranih zrelih strokovnjakov, ki delajo v manj kreativnih oddelkih. Osebno med nastajanjem kolekcije najraje preživim čas v stilskem oddelku. Preučevanje trendov, izbira materialov in krojev – to je zame najbolj razburljivo. Za vse oddelke je na voljo izkušen vodja, ki usmerja in spremlja vsakodnevno poslovanje, vendar sem seznanjen z vsemi procesi dela. Moj slog vodenja je avtoritativen, našo ekipo pozivam k viziji. Osredotočam se tudi na razvoj kadrov za prihodnost in ni večjega zadovoljstva, ko vidim, da naši zaposleni rastejo na položaju in v odgovornostih.
Kateri trendi po vašem mnenju oblikujejo prihodnost moške mode in kako se na to pripravlja Dan John?
Vidimo mehkejše volumne in prijetnejše materiale. Moški se želijo oblačiti elegantno z veliko udobja in vsestranskostjo, mi pa se prilagajamo tako, da širimo kroje na hlačah in blazerjih, a ne pretirano, pri čemer ohranjamo ravnovesje med ozkim in širokim krojem.
Ali lahko z našimi bralci delite, katerih pet kosov iz jesenske kolekcije Dan John bi moral imeti vsak moški?
Naših pet kosov sezone so: volneni plašč, džersi blazer, džersi obleka, pletena polo majica in oblačila, izdelana iz osnovnega materiala sezone, žameta. Vse povezuje tema udobja.
Kaj vidite kot največje izzive, s katerimi se sooča vaša znamka na trenutnem modnem zemljevidu?
Uveljaviti naš slogovni dnk na vseh trgih po svetu je velik izziv, vendar smo uspešno začeli ambiciozno pot in pričakujemo, da bomo deležni velikega odobravanja.
Kakšni so vaši dolgoročni cilji za Dan John in kje vidite podjetje v naslednjih petih do desetih letih?
Naši dolgoročni cilji so: okrepiti prepoznavnost naše blagovne znamke in prisotnost po vsem svetu, strukturirati podjetje tako, da bo v zelo kratkem času doseglo 500 trgovin.