Piše: Aleš Čakš . Foto: arhiv Adidas

Adidas je lani trajnostni akciji zbral več kot 250 parov starih čevljev, namenjenih nadcikliranju (upcycling). V sodelovanju s slovenskim socialnim podjetjem Preoblikovalnica so odsluženim čevljem dali novo življenje – ustvarili so dve blazini za na plažo.

Z akcijo, ki je potekala pod geslom Stan Smith za vedno, so pri Adidasu dokazali, da je najboljši copat tisti, ki je večen, ter podprli svojo namero, da bodo do konca leta 2024 vsi njihovi izdelki trajnostni in narejeni iz 100-odstotno recikliranih materialov.

Darovali tudi znani Slovenci in vplivneži

Povezali so se s Preoblikovalnico, ki odpadne materiale predeluje v nove izdelke, in ljudi pozvali, da v prodajalne Adidas shop, BUZZ in The Athlete’s Foot prinesejo svoj stari par športnih copat, v zameno pa pridobijo popust za naslednji nakup.

K trajnostni akciji so pristopili tudi znani Slovenci in vplivneži, kot so Tim Kores Kori, Nika Krmec, David Amaro, Nipke, Lili Čadež, Adrijana Dimec …, ki so na svojih družbenih omrežjih delili ideje za vnovično uporabo odsluženih materialov, k zbiralni akciji pa prispevali tudi vsak svoj par starih copat. Pri Adidasu so zbrali več kot 250 parov starih čevljev in jih v ljubljanski Aleji razstavili kot skulpturo v obliki logotipa Adidas Originals, nato pa Preoblikovalnici pustili proste roke pri ustvarjanju novega izdelka.