Roboti kot receptorji?

Kdaj je na voljo zajtrk? Do kdaj se moram odjaviti iz hotela? Kje je dovoljeno kaditi? Na ta in še mnoga druga vprašanja lahko digitalni receptor »Gustaffo« odgovori gostom hotela Zeitgeist ob glavni železniški postaji na Dunaju. Ta hotel namreč od decembra 2017 preizkuša virtualnega asistenta kot dodatno ponudbo. Gustaffo daje gostom najrazličnejše informacije o hotelu, njihova vprašanja pa tudi analizira. Tako dobijo lastniki hotela informacije o najpogostejših vprašanjih gostov, na podlagi katerih lahko odpravijo pomanjkljivosti v hotelu.

”Dunajsko istoimensko zagonsko podjetje »Gustaffo« se ukvarja s prenosom digitalnih hotelskih storitev na pametni telefon. Gre za spletno stran, ki je sicer podobna aplikaciji, vendar uporabnikom ni treba ustvariti računa. Gostje lahko tako na primer v različnih jezikih naročijo čiščenje sobe, pokličejo taksi ali rezervirajo mizo v restavraciji.”

Digitalizacija bo nekatere aspekte v hotelirstvu okrepila

Trenutno 38 hotelov po Evropi, od tega dva na Dunaju, uporablja digitalne receptorje. »Uporabniki so zaenkrat še precej zadržani. Hotelirstvo se digitalizira, kar pa nikakor ne pomeni, da bodo računalniki nadomestili receptorje. Obstajajo gostje, ki se želijo pogovarjati, in na drugi strani gostje, ki raje pošiljajo sporočila,« pravi soustanovitelj startupa Gustaffo, Thorsten Guggenberger. Tudi hotelirji so prepričani, da roboti ne bodo izrinili receptorjev. »Digitalizacija bo nekatere aspekte v hotelirstvu celo okrepila. V prodaji in mednarodnem oglaševanju jo bomo zelo potrebovali. Vendar ko gost stopi skozi vrata hotela, želi, da ga takrat pozdravi človek,« je prepričana predsednica Avstrijskega združenja hotelirjev, Michaela Reitterer.


_________________________

STE PRIPRAVLJENI NA ČAR LJUBEZNI?

Ljubezen je eno najčarobnejših občutenj, tako kot so v svetu kozmetike najčarobnejši izdelki dišave. Izberite tisto, ki bo vam ali vašim ljubljenim pričarala pravo ljubezensko pravljico …

Akcija traja do 15. 2.

_________________________

Če ste že tukaj, preberite še …