Piše: AoČ . Foto: MP produkcija
Mladi slovenski modni oblikovalci Jurij Fidel, Katja Kuhar, Anita Miklavčič in Uroš Topić so za kolekcijo Zbudi svojo hranozavest oblikovali devet trajnostnih kuharskih predpasnikov, navdih zanje pa so črpali iz raziskovanja odnosa do odpadne hrane in razmisleka o hranozavestnem načinu življenja. Nova beseda – hranozavest –, ki jo je Lidl Slovenija skoval ob letošnjem slovenskem dnevu brez zavržene hrane, poudarja pomen ozaveščenega odnosa do hrane za manj zavržkov in uravnotežen življenjski slog.
Partnerji projekta Slovenski dan brez zavržene hrane – Lidl Slovenija, program Ekošola, Ekologi brez meja, Zveza prijateljev mladine Slovenije, ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, skupnost Etri z Mini tovarno ter podjetje Tam Tam – so problematiko odpadne hrane postavili v ospredje na nacionalni ravni in bili lani uspešni s pobudo, da slovenska vlada 24. april razglasi za slovenski dan brez zavržene hrane. S tem je bilo ustvarjeno nacionalno gibanje za manj odpadne hrane, s katerim smo naredili korak bližje našemu skupnemu cilju: Slovenija brez zavržene hrane.
Zbudi svojo hranozavest
V podporo kampanji Zbudi svojo hranozavest, ki je zaživela na plakatnih mestih partnerja projekta TAM-TAM, so si predpasnike nadeli tudi ambasadorji blagovne znamke Lidl Slovenija nutricionist Jernej Ogrin, kulinarični bloger Sašo Šketa, ustvarjalka vsebin Klara A. Žagar ter kulinarični bloger in avtor kuharske knjige Jernej Zver. Kuhar Sašo Šketa je s kreativno pripravo hrane na dogodku ob kampanji Zbudi svojo hranozavest v Mestnem muzeju Ljubljana pokazal, kako lahko iz ostankov hrane ustvarimo okusne jedi.