Piše: Kaja Komar . Foto: arhiv restavracije Cubo
Ob odprtju prenovljene terase restavracije Cubo je Ljubljana za trenutek postala kulinarična prestolnica Evrope. Gostje smo se prepustili razvajanju brbončic ob šampanjcu Moët & Chandon, lučeh Land Roverjev, glasbi skupine Batista Cadillac in prijetni družbi, ki je združila poslovni svet ter ljubitelje vrhunske hrane in mehurčkov.
Cubo že več kot dve desetletji velja za enega od sinonimov t. i. fine dininga v Ljubljani. Zgodba se je začela pred 23 leti, ko je bil Cubo majhna restavracija s 40 sedeži, danes pa je prostor, ki sprejme 140 gostov v notranjosti in še dodatnih 120 na prenovljeni terasi. A čeprav je Cubo zrasel, je ohranil tisto, kar ga dela posebnega: občutek intimnosti in domačnosti, skrb za odličnost in brezkompromisna predanost kakovosti.
Nova terasa kot zelena oaza
»Prenovljeno teraso smo zasnovali kot zeleno oazo ob Šmartinski cesti. Z žuborenjem fontan in šumenjem mehurčkov šampanjca bo Cubo postal še bolj poseben kraj za druženja in praznovanja,« je povedal Boštjan Trstenjak, ustanovitelji Cuba. Dve fontani, izbrane rastline in lahkotna arhitektura ustvarjajo občutek miru, ki se dopolnjuje z iskrivo svežino pravega šampanjca. Prav tu je zdaj tudi uradna postojanka legendarnih francoskih mehurčkov Moët & Chandon, ki sta jih oboževala že Napoleon in britanska kraljica Viktorija.
Šampanjci Moët & Chandon so že skoraj tri stoletja najbolj priljubljena pijača za obeleževanje pomembnih zgodovinskih in prazničnih dogodkov, od evropskih dvorov do rdečih preprog, od Studia 54 do Grand Slamov. Vsako leto so del dobrodelne akcije »Nazdravimo za dober namen« na podelitvi nagrad Zlati globus in z njim so za dobrodelne namene nazdravljali Lady Gaga, Idris Elba, Glenn Close, Leonardo DiCaprio, George Clooney, Scarlett Johansson in drugi.
Podpornik večera je bil tudi Wallis Motor Ljubljana, zastopnik blagovne znamke Range Rover, ki podobno kot Cubo nagovarja ljudi, ki iščejo več kot le izdelek. »Cubo z razlogom obiskuje večina naših obstoječih in potencialnih strank, ki tako kot pri izbiri avtomobila cenijo odličnost, eleganco in prestiž na najvišji ravni tudi pri kulinariki,« meni Nan Jordan, vodja blagovne znamke Land Rover.

Razvajanje vseh čutov
Na dogodku smo nazdravili z Moët & Chandon Grand Vintage 2016 – šampanjcem, ki je šest let zorel v kleteh v Épernayu. Kot je pojasnila Assia Moussi, vodja blagovnih znamk skupine Moët Hennesy pri podjetju Merit HP, je vsak Grand Vintage edinstven in izraža osebno interpretacijo letnika glavnega kletarja te šampanjske hiše. »V Šampanji je bilo leto 2016 zaznamovano z nepredvidljivim vremenom, polnim preobratov, narava je bila zelo muhasta. Grand Vintage 2016 pa je kot mir po nevihti, izraža milino, spokojnost in harmonijo, ki se je rodila iz znanja naših mojstrov in šestletnega zorenja v kleteh.«
Večer se je nadaljeval z mehurčki Moët & Chandon Brut Impérial ob predjedeh, kot so pečen rostbeef na fini solati, kraljevi gamberi v panko drobtinah, tunin tatar z avokadom in zelenjavnim tatarjem, pašteta Cubo, gamberi ter lignji in hobotnica na žaru z mlado solato in češnjevim paradižnikom. Po topli predjedi – ravno prav kuhanih paccherih z jurčki in tartufi – je prisotne navdušila glavna jed: file divjega brancina v limonini omaki s kaviarjem v spremljavi šampanjca Moët Rose Impérial. Ob slastni Pavlovi torti s svežim sadjem in vanilijevim sladoledom so postregli Moët Ice Impérial, prvi šampanjec na svetu, razvit posebej za uživanje z ledom v toplem vremenu.
Ko se vsak gost počuti pomembnega
Obisk Cuba je vedno nekaj posebnega, ne le ob posebnih priložnostih. V restavraciji se lahko vsak od nas, vsaj za trenutek, počuti, kot da je svet ustvarjen prav zanj. Svet, kjer skrbi in hektični dnevi ostanejo pred vrati restavracije, da se lahko sprostimo ter uživamo ob kozarcu šampanjca in jedeh, ki v sebi skrivajo harmonijo okusov in čutnosti. Cubo je še posebej priljubljen med slovenskimi poslovneži, ki restavracijo zaradi vrhunskih jedi pogosto obiščejo s poslovnimi partnerji.