Foto: Jani Ugrin

Vedno sem verjela, da lahko s svojo zunanjo podobo vsak trenutek sporočamo sebe na najbolj osnovni, nekondenzirani, nefiltrirani ravni. Da je zgolj ena sama sekunda dovolj, da popolnemu tujcu brez besed predstavimo sebe, delovanje tistih popolnoma elementarnih, bazalnih misli. Morda se motim, pa vseeno. Letošnjo pomlad bomo namreč ljubitelji modne umetnosti lahko na tridnevnem spektaklu ponovno vdrli v razburkane, kreativne ume večnih tekstilnih upornikov mainstreama. Že odštevamo dneve.

PRAZNIK MODE, DIZAJNA IN LEPOTE

Pomladna predstavitev kreacij modnih umetnikov se bo letos odvila na priložnostni lokaciji v Marmorni dvorani na Gospodarskem razstavišču med 4. in 6. aprilom. Največje število modnih revij doslej bo tako razporejeno čez vse tri dni praznika mode, dizajna in lepote, uveljavljene blagovne znamke iz Slovenije in regije pa bodo imele za predstavitev svojih modnih kolekcij na voljo najsodobnejše tehnične rešitve. Aprilska edicija MBFWLJ bo na podlagi izjemnega zanimanja obiskovalcev in medijev povečala kapacitete ter MBFWLJ še nekoliko bolj odprla javnosti.

 ”Nemški kolegi so v MBFWLJ prepoznali izjemen ustvarjalni duh, pravi občutek za inovacije ter kakovostno platformo  za komuniciranje vrednot avtomobilske znamke Mercedes-Benz. S podporo principala ter lokalnimi partnerstvi pripravo aprilske edicije najbolj obiskanega modnega in družabnega dogodka v Sloveniji začenjamo optimistično,” je izjavila Metka Kejžar, predstavnica blagovne znamke Mercedes-Benz v Sloveniji.

MBFWLJ D'Alpaos foto Jani Ugrin

Aprilska edicija MBFWLJ bo na podlagi izjemnega zanimanja obiskovalcev in medijev povečala kapacitete ter MBFWLJ še nekoliko bolj odprla javnosti.

Tudi programski in umetniški direktor MBFWLJ, Sašo Radovič, pozdravlja povečano zanimanje za modno oblikovanje kot poklic ter izjemen odziv sledilcev modnega gibanja Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. ”V preteklem letu smo z zaupanjem modnih blagovnih znamk MBFWLJ in Ljubljano povzdignili na prag modnih prestolnic.  Veseli nas, da se v Ljubljano vračajo tako oblikovalci kot tudi izjemno uveljavljeni tuji mediji, ki so svojemu poročanju o modni industriji v uveljavljenih modnih prestolnicah začeli dodajati spodbudno poročanje o Ljubljani, Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana ter kreativnih rešitvah, ki jih snujemo in produciramo z agencijo Pristop.”

Letos bodo po vzoru poslovnega modela See now //  Buy now po zaključku MBFWLJ vse kreacije na voljo tudi za podrobnejši ogled in nakup.

_______________

Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Snapchat.

MBFALJ in Gattinoni #04

 

Lanskoletni jesenski potek MBWLJ: 1., 2., 3. dan