Podjetja porabijo milijone, da si prislužijo tisti majhen prostor v naših možganih, ki je zmožen prepoznati logotip blagovne znamke. Toda, kako dobro je ta denar dejansko porabljen? Podjetje Signs.com je izvedlo zanimiv eksperiment, ki je zahteval 156 Američanov, starih od 20 do 70 let, ki bi lahko čim bolj natančno narisali 10 znanih logotipov. Edini trik je bil le, da so morali to storiti brez vizualnih pripomočkov, preprosto iz svojega lastnega spomina. Tukaj so rezultati.

1. Applefamous-brand-logos-drawn-from-memory-1-59d24633a51f8__880 famous-brand-logos-drawn-from-memory-2-59d24635a67ed__880 famous-brand-logos-drawn-from-memory-34

2. Adidas

famous-brand-logos-drawn-from-memory-4-59d2463a433d2__880 famous-brand-logos-drawn-from-memory-5-59d2463cb18c0__880famous-brand-logos-drawn-from-memory-31

Večini udeležencev je uspelo izrisati ustrezne barvne palete, kar kaže na pomembnost pravega barvnega kombinata za nepozaben logotip.
Karen Haller, vodilna ekspertinja v barvni psihologiji, pa je dodala tudi:

“Ljudje se najprej čustveno navežemo na barvo. Potem na oblike, logotip in besede. Če začutimo neusklajenost, je to barva, v katero ne verjamemo, četudi so besede lepo oblikovane.”

3. Starbucks

famous-brand-logos-drawn-from-memory-9-59d2464764ada__880 famous-brand-logos-drawn-from-memory-11-59d2464cbbe88__880 famous-brand-logos-drawn-from-memory-50

Več logotipov najdete tukaj.

_______________

PREBERITE ŠE: