Podjetja porabijo milijone, da si prislužijo tisti majhen prostor v naših možganih, ki je zmožen prepoznati logotip blagovne znamke. Toda, kako dobro je ta denar dejansko porabljen? Podjetje Signs.com je izvedlo zanimiv eksperiment, ki je zahteval 156 Američanov, starih od 20 do 70 let, ki bi lahko čim bolj natančno narisali 10 znanih logotipov. Edini trik je bil le, da so morali to storiti brez vizualnih pripomočkov, preprosto iz svojega lastnega spomina. Tukaj so rezultati.
1. Apple
2. Adidas
Večini udeležencev je uspelo izrisati ustrezne barvne palete, kar kaže na pomembnost pravega barvnega kombinata za nepozaben logotip.
Karen Haller, vodilna ekspertinja v barvni psihologiji, pa je dodala tudi:
“Ljudje se najprej čustveno navežemo na barvo. Potem na oblike, logotip in besede. Če začutimo neusklajenost, je to barva, v katero ne verjamemo, četudi so besede lepo oblikovane.”
3. Starbucks
Več logotipov najdete tukaj.
_______________
PREBERITE ŠE: