Foto: MBFWLJ PR
Simfonija tekstilnih palet, popolno razmerje razburkanega in neukročenega ustvarjalnega duha ter drobec poguma za dobro mero. Tako gre vsaj osnovna receptura za vsakega oblikovalca, ki ga bomo lahko videli že jutri na Gospodarskem razstavišču. Pa vsa smetana modnega sveta in šampanjec! Tudi teh dveh definitivno ne bo primanjkovalo.
MODNI PRAZNIK
Tridnevni modni spektakel na priložnostni lokaciji v Marmorni dvorani na Gospodarskem razstavišču v Ljubljano prihaja med 4. in 6. aprilom. Največje število modnih revij doslej bo razporejeno skozi vse tri dni praznika mode, dizajna in lepote. Uveljavljene blagovne znamke iz Slovenije in regije bodo imele za predstavitev svojih modnih kolekcij na voljo najsodobnejše tehnične rešitve. Aprilska edicija MBFWLJ bo na podlagi izjemnega zanimanja obiskovalcev in medijev povečala kapacitete ter MBFWLJ še nekoliko bolj odprla javnosti.
Programski in umetniški direktor MBFWLJ, Sašo Radovič, pozdravlja povečano zanimanje za modno oblikovanje kot poklic ter izjemen odziv sledilcev modnega gibanja Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana.
»V preteklem letu smo z zaupanjem modnih blagovnih znamk MBFWLJ in Ljubljano povzdignili na prag modnih prestolnic. Veseli nas, da se v Ljubljano vračajo tako oblikovalci kot tudi izjemno uveljavljeni tuji mediji, ki so svojemu poročanju o modni industriji v uveljavljenih modnih prestolnicah začeli dodajati spodbudno poročanje o Ljubljani, Mercedes-Benz Fashion Weeku Ljubljana ter kreativnih rešitvah, ki jih snujemo in produciramo z agencijo Pristop.«
___________________________________________
Metka Kejžar, predstavnica blagovne znamke Mercedes-Benz v Sloveniji:
»Nemški kolegi so v MBFWLJ prepoznali izjemen ustvarjalni duh, pravi občutek za inovacije ter kakovostno platformo za komuniciranje vrednot avtomobilske znamke Mercedes-Benz. S podporo principala ter lokalnimi partnerstvi pripravo aprilske edicije najbolj obiskanega modnega in družabnega dogodka v Sloveniji začenjamo optimistično.«
_______________________________________________________
»Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je napredna platforma, ki v prvi vrsti služi modnim oblikovalcem, ljubiteljem modnega oblikovanja, sledilcem blagovne znamke Mercedes-Benz ter partnerjem projekta, ki v MBFWLJ prepoznavajo odlično komunikacijsko platformo za mreženje, priložnost za sklepanje poslovnih dogovorov in dobro družbo«,
Ula Spindler, poslovna direktorica MBFWLJ.
.
.
SEE NOW, BUY NOW
Letos bodo po vzoru poslovnega modela See now // Buy now po zaključku MBFWLJ vse kreacije na voljo tudi za podrobnejši ogled in nakup.
___________________
Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Snapchat.