Foto: Gospodarsko razstavišče

ZAKLJUČEK 24. AVTOMOBILSKEGA SALONA

Teden dni je Gospodarsko razstavišče v Ljubljani vrvelo ob 24. Avtomobilskem salonu Slovenije, ki je se v nedeljo ob 21. uri zaključil. Do kakšnih ugotovitev so prišli prodajni zastopniki, koliko obiskovalcev je bilo in kaj so bili presežki na prireditvi, ki je kar enajst let ni bilo pri nas?

DOBER OBISK

Podatki, dostopni javnosti, govorijo o številki 75.000 obiskovalcev. To je sicer malo manj, kot so predvidevali predstavniki prireditve (80.000–100.000 obiskovalcev),  a so bili z obiskom vseeno več kot zadovoljni. Veliko prodajnih zastopnikov je povedalo, da je bilo povpraševanje po testnih vožnjah in nakupih vozil nad pričakovanji. Vse skupaj nakazuje, da v Sloveniji postopoma okreva avtomobilski trg, ki se bo kasneje le še krepil. Pri tem pa smernice ekologije nakazujejo, da nas vseeno, tako kot moč in znamka, še vedno zanimata poraba goriva ter vrednost emisij.

Avtomobilski salon je bil dobro obiskan vse dni v tednu.

Avtomobilski salon je bil dobro obiskan vse dni v tednu.

VOZNI PARK SE STARA

Ob krepitvi kupne moči in rasti trga je potrebno povedati tudi, da se povprečen slovenski avto kar dobro postara: Pred desetletjem je bila povprečna starost vozila v Sloveniji sedem let, sedaj je že deset. Ob tem seveda ni presenetljivo, da so na Avtomobilskem salonu bodoče kupce opozarjali na tehnološke in varnostne prednosti, ki jih prinašajo novejši modeli vozil. Ljudje bodo v prihodnosti, vsaj glede na zanimanje na sejmu, kupovali tudi avtomobile višjih cenovnih razredov.

Radovednost ni dala miru ne mladim, ne starim.

Radovednost ni dala miru ne mladim, ne starim.

BILO JE PESTRO

Vsak dan je bilo na Gospodarskem razstavišču v tehnološkem paviljonu dogajanje v znamenju določene tematike – vse od varnosti pri vožnji do prihodnosti avtomobilske industrije. Določene znamke so imele seveda tudi svoj spremljevalni program, recimo podjetje Ford.

V ponedeljek je na čelu karavane Mustangov sedel Filip Flisar, ki se je pomeril v rapanju s 6pack Čukurjem ter rolkanju in vožji Mustanga s Cirilom Komotarjem.

Filip Flisar in 6pack Čukur.

Filip Flisar in 6pack Čukur v Mustangu.

Mustangi so bili na obisku tudi pri ljubljanskih gasilcih, kjer je potekalo driftanje pod vodno zaveso, tam se je zares pokazala njihova moč.

V elementu - kot je bilo vedno mišljeno.

V elementu, kot je bilo vedno mišljeno.

Prisotni so bili tudi na četrtkovem Dnevu šampionov na Kongresnem trgu, kjer so sprejeli zimske športnike – Ilko Štuhec, Filipa Flisarja, Petra Prevca, Jurija Tepeša in Boštjana Klineta. Vse so seveda tudi zapeljali na nepozabno vožnjo, tako kot številne Ljubljančane, ki so jih srečali na ulicah.

Zmagoslavna Ilka Štuhec pozdravlja navdušene navijače.

Zmagoslavna Ilka Štuhec pozdravlja navdušene navijače.

AVTOMOBILSKI SALON V ŠTEVILKAH

V sedmih dneh si je prireditev, kjer je bilo razstavljenih 260 avtomobilov (30 slovenskih premier), ogledalo 75.000 obiskovalcev. Sejem je bil postavljen na 12.000 kvadratnih metrih in v vseh 11 razpoložljivih dvoranah, poleg njih pa še v treh dodatnih šotorih.

Med 260 vozili je bilo 7 hibridnih, 7 električnih in nekaj konceptnih (najopaznejši Volkswagen Budd.e) ter seveda Fordovi Mustangi, ki so pritegnili pozornost ob prvem pogledu.

Mustangi so kraljevali na Gospodarskem razstavišču.

Mustangi so kraljevali v Ljubljani.

24. Avtomobilski salon je bil prijetna osvežitev, ki je prevetrila domačo avtomobilsko sceno in omogočila, da smo Slovenci, tudi kar se tiče sejemskih prireditev v svetu avtomobilizma, naredili korak v prihodnost.