Viggo Mortensen v PORTRETU Patricije Maličev in Blaža Porente
V Carlitovem zakonu se na platnu pojavi v enem samem prizoru, na invalidskem vozičku. Skupaj z Alom Pacinom. »Sprva sem se potegoval za eno od osrednjih vlog,« je povedal pred občinstvom rimskega filmskega festivala pred dobrim mesecem. »Toda ko sem skupaj s sinom z zadnjimi nekaj fičniki v žepu iz mesteca sredi države New York, kjer sem živel in prej odraščal, priletel na avdicijo v Los Angeles, je bila ‘moja’ vloga že oddana … Pa sem vztrajal in tako dobil vlogo z enim prizorom. Trudil sem se zadeti naglas, držo, življenje tega propadlega človeka … Za samo nekaj minut prizora sem mesece po nekaj ur na dan preživel v invalidskem vozičku, skušal sem razumeti, kako ga telo vodi, kako se odziva nanj in potem, od tam naprej, tudi življenje.« Kasneje, ko sediva v kavarni ob knjigarni tik ob rdeči preprogi, se izkaže, in ker se ne pogovarjava prvič, da je ob vsem skupaj šlo za več sreče kot pameti ali talenta. »Pacino mi je precej pomagal. Dovolil mi je, da sem se izkazal, dal mi je priložnost … Prizor je bil podaljšan, s svojo improvizacijo je naredil pot moji,« se nežno spomni.
Nadaljevanje članka v REVIJI GOODLIFE.
_____
Celotni PORTRET, ki ga je Patricija Maličev napisala po pogovoru s filmskim igralcem Viggom Mortensenom na rimskem filmskem festivalu, si preberite, in poglejte vrhunsko ilustracijo Blaža Porente, ta četrtek v REVIJI GOODLIFE, ki izide kot priloga časnika DELO.
_____
V spodnjem videu si poglejte ta izjemni prizor z Al Pacinom, ki je Viggu pomagal in mu dal priložnost, da pokaže svoj vrhunski igralski talent.