Foto: Arhiv SOF, Richard Bord

26. SOF: FESTIVAL SONCA, ZABAVE, DOBRIH IDEJ!

Nekaj najboljšega je, če lahko združimo kreativnost in znanje ter disciplino in zabavo. Vse to nas bo čakalo na Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu, kjer se bo mogoče učiti od takšnih in drugačnih govorcev in povrhu vsega še osvojiti nagrade ter se ob tem noro zabavati!

MANJ REKLAM, VEČ OGLASOV!

Letošnji že 26. Slovenski oglaševalski festival bo 6. in 7. aprila svoj prostor zavzemal v prestižnem Kempinski Palace hotelu v Portorožu. Na ta letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji z nosilno temo “Človeški faktor v oglaševanju” se je prijavilo kar 396 del, kar je 31 % več kot prejšnje leto. Nad veliko številko prijavljenih del je navdušena tudi Mija Gačnik Krpič, predsednica letošnjega SOF, ki pravi takole: »Porast števila prijavljenih del na Slovenskem oglaševalskem festivalu ni samo dokaz, da se vedno več dela, ampak da se dela vedno več dobrih stvari. Zato smo te številke še toliko bolj veseli, saj bo tudi tekma toliko bolj zanimiva!«

Kot vsako leto doslej, bo tudi ta SOF potekal v družbi strokovnjakov na svojem področju, ki bodo svoje znanje delili z navzočimi. Le nekateri od teh poslovnih veleumov so: Jonas Žnidaršič (osebnost), Maruša Hrovat (strateginja, Luna\TBWA) in Cristian Clita (digitalni manager za podjetje IKEA).

trije

Jonas Žnidaršič, Maruša Hrovat in Cristian Clita

MIŠLJENJE IZVEN OKVIROV

SOF nagrajuje kreativnost in mišljenje izven okvirov, zato se bo letošnje tekmovanje mladih kreativcev odvijalo neposredno na festivalu. Tekmovanje bo potekalo v 13 različnih kategorijah: celostne komunikacijske akcije, digitalne komunikacijske akcije, inovativne rešitve, označene ali ustvarjene vsebine, neposredno komuniciranje, digitalno komuniciranje, film, tiskani oglasi in plakati, radijsko komuniciranje, oblikovanje, ambientalno oglaševanje, družbeno dobro in pa posebna tekmovalna skupina X (on SOF).

26.-sof-napoveduje-vrhunski-program

Vsi prijavljeni bodo morali v 24 urah s konceptom ali rešitvijo digitalne akcije odgovoriti na razpisano nalogo in nato svoje rešitve predstaviti pred žirijo in slušatelji. Tokrat je mesto predsednika žirije zasedel Gal Erbežnik, sicer svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli. Pri težki nalogi pa mu bodo pomagali tudi Gregor Ahman, konceptualni/umetniški direktor pri podjetju Havas Vienna, Miha Bevc, kreativni direktor in partner pri BPCS, Vasilije Ćorluka, izvršni kreativni direktor pri Publicis One Macedonia, Matija Kocbek, vodja oblikovanja in inovacij pri agenciji Pristop, Tine Lugarič, kreativni direktor pri agenciji Luna\TBWA, Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica pri agenciji Grey, Matej Praprotnik, pomočnik direktorja za strateška vprašanja pri Radiu Slovenija in Peter Šepetavc, vodja marketinga pri podjetju Mediately. Pri ocenjevanju del iz kategorije Celostne komunikacijske akcije, ki se bodo uvrstila v ožji izbor, pa bodo pomagali še Anja Jurca, managerka oddelka za komunikacije pri trgovini Hofer, Andrej Krajner, direktor komuniciranja pri NLB in Matevž Šmalc, vodja za upravljanje z blagovnimi znamkami pri družbi Si.mobil.

Prijavljeni bodo za svoj trud bogato poplačani, najboljši izmed njih se bodo potegovali za najbolj laskave naslove festivala, to pa so: velika nagrada SOF za najboljše delo v posamezni tekmovalni skupini, zlata priznanja SOF za odlična dela v tekmovalnih kategorijah in skupinah, srebrna priznanja SOF, diplome SOF za finaliste, agencija leta, znamka leta in mnoge druge! Zmagovalca zahtevnega izziva za mlade kreativce pa čaka prav posebna nagrada, potovanje in udeležba na festivalu Cannes Lions 2017, kjer se bosta skupaj z več kot 400 tekmovalci pomerila v tekmovanju “Young Lions” v kategoriji “Cyber”.

CANNES, FRANCE - JUNE 21: (L-R) Bono, Vice Media CEO Shane Smith and Apple's Senior Vice President of Design Sir Jonathan Ive attend the 'Bono and Jonathan Ive Seminar' during the 2014 Cannes Lions Festival on June 21, 2014 in Cannes, France. (Photo by Richard Bord/Getty Images)

»Porast števila prijavljenih del na Slovenskem oglaševalskem festivalu ni samo dokaz, da se vedno več dela, ampak da se dela vedno več dobrih stvari. Zato smo te številke še toliko bolj veseli, saj bo tudi tekma toliko bolj zanimiva!«

  • Mija Gačnik Krpič

SONCE, ZABAVA IN DOBRE IDEJE!

Seveda pa festival ne bo potekal le v tekmovalnem duhu, saj bodo obiskovalci lahko pokukali na katero izmed stojnic, ki jo bomo imeli postavljeni tudi pri družbi Goodlife. Na njej si boste lahko ogledali našo novo revijo in poskusili novo, revolucionarno AR tehnologijo, ki jo kot prva v Sloveniji podpira prav naša revija.

Le dva dneva bosta vsem navzočim obogatila znanje ter vse skupaj začinila še z zdravo mero tekmovalnosti. Kdo izmed Slovencev bo slavil to leto? Vabljeni v Portorož, kjer ne bo manjkalo sonca, zabave in dobrih idej!

————-

Več o festivalu SOF si lahko preberete TUKAJ.

logo-horizontal