Ste si v zadnjih mesecih na Youtubu želeli ogledati videoposnetek, a se je na ekranu najprej pojavila reklama, v kateri nastopa dolgonoga in energična manekenka Heidi Klum? Četudi je bil oglas kratek, je na gledalcih pustil močan vtis. Posebej se je razširil njegov slogan Let’s wow, ki nam je vsem kravžljal možgančke, da smo se nenehno spraševali, v kakšen projekt se je supermanekenka spustila tokrat. Nekaj pa smo sumili prav vsi – projekt je zagotovo povezan z modo!

Heidi in mesto

Včeraj je nastopil dan, ko se je spustila zavesa in razkrila skrivnost nove kampanje, ki je povezana s trgovsko verigo Lidl. Na Ljubljanskem gradu se je v večernih urah z nežnimi ritmi in v spremljavi prijetnega vokala Nine Pušlar pričel nepozabni modni dogodek, na katerega smo vsi že kar nestrpno čakali. Po Ninini uspešnici To mi je všeč je na oder prikorakala modna ikona Lorella Flego in razkrila ozadje sodelovanja s Heidi Klum in nemško trgovino Lidl. Svetlolasa manekenka je ustvarila kolekcijo Heidi and the City znamke Esmara by Heidi Klum, zbirko cenovno dostopnih oblačil, narejenih iz skrbno izbranih materialov. Tako bo kupcem na voljo modna in kakovostna kolekcija po nizkih cenah, po katerih je trgovska veriga Lidl tako dobro poznana. Modna revija je predstavila krila, plašče, bluze, jeans hlače, torbice in mnogo več. V kolekciji je prevladovala črna barva, nekaj je bilo tudi modre in rjave, seveda pa brez Heidinega najljubšega vzorca – živalskega potiska – tokrat ni šlo.

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 07: Heidi Klum (C) speaks to the audience on the conveyor belt runway during the Esmara By Heidi Klum Lidl Fashion Presentation at New York Fashion Week #Letswow at ArtBeam on September 7, 2017 in New York City. (Photo by Slaven Vlasic/Getty Images for Storey/North Six Group ) *** Local Caption *** Heidi Klum

Navdušite!

Sočasno pa se je v New Yorku, v Lidlovem #LETSWOW supermarketu, odvila predstavitev kolekcije, na katero je prišlo kar 350 radovednih gostov, med katerimi so bili tudi Nina Garcia, Zac Posen in Shaun Ross. Gostiteljica Heidi Klum je javnosti prvič pokazala vseh 84 kosov iz kolekcije, Lidlov teden mode pa so v živo prenašali tudi na Ljubljanskem gradu. “Danes smo pokazali, da kolekcija izvrstno pristoji vsaki ženski, saj je izjemno raznolika,” je navdušeno povedala vsestranska manekenka, katere kolekcija iz semiša, usnja, čipke, živalskih potiskov in ostalih elementov je na obiskovalcih pustila zelo dober vtis.

Obiskovalcem Lidla bo trendovska kolekcija Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City na voljo od ponedeljka, 18. septembra, tako v Sloveniji kot tudi po ostalih Lidlovih trgovinah po svetu. Ste si že izbrali najljubši kos kolekcije?