Foto: Kaja Stankovič
SOFisticirano na morju!
Kaj je lepšega kot uživati na morju in ta čas preživeti še v družbi navdihujočih govorcev? Že 26. leto smo se zbrali na Slovenskem oglaševalskem festivalu, SOF, kjer ni manjkalo zanimivih predavanj, stojnic z novostmi in dobrega vremena.
KOTIČKI ZA RADOVEDNE
Na festival smo prišli zelo zgodaj, prezgodaj celo za vreme, ki se do takrat še ni popolnoma prebudilo in pokazalo svojih toplih sončnih žarkov. Vseeno pa smo se razgledali po stojnicah, si privoščili pijačo in raziskovali vse lično napolnjene kotičke hotela Kempinski Palace, ki nas ponovno gosti v svoji razkošni veličini. V dvorani ni manjkalo stojnic z dobro hrano, za to sta poskrbeli Lidlova in Hoferjeva, svojo pa je imel tudi Nelipot z norimi podvigi, POP TV je impresioniral s 360 ° fotografijami gostov v skoku in Telekom Slovenije z očali, s katerimi za trenutek pozabiš sedanjost in se znajdeš v novi, virtualni realnosti. Stojnico z revijami smo imeli tudi Goodlifovci, tam smo gostom razkazovali najnovejšo AR-tehnologijo, ki jo imamo v Sloveniji prvi med revijami. Pri nas se je oglasil celo Jonas Žnidaršič, ki je radovedno poslušal besede urednice Mateje Janežič in se pustil zapeljati tehnologiji, kot je pri nas še ni bilo.
ŠTARTAJ SOF
Od zabave pa k malo bolj resnim stvarem, kaj kmalu so se namreč pričela predavanja, udeležba na njih pa je bila res množična. Oder sta otvorila Luka Bajs in Peter Zabret, ki sta obiskovalce takoj nasmejala do solz. Za njima je oder prevzel Matija Goljar, voditelj oddaje Štartaj Slovenija, ki je vodil prvo okroglo mizo, v kateri so sodelovali zanimivi govorniki, npr. Simon Oblak in Tina Štrubelj, avtorja zmagovalnega Hit produkta Nelipot. ‘Kako oglaševati robotom?’ je bila tematika naslednjega govornika iz agencije GREY, Gregoryja Roekensa. Še zadnja pred kosilom pa je nastopila Maša Crnkovič, ki nam je zaupala, kaj vse je pomembno pri dobri nakupovalni izkušnji.
V drugi polovici dneva je oblast nad odrom prvi prevzel Jonas, ki je svoj nastop v svojem tipičnem slogu malce podaljšal, a publiko vseeno neizmerno zabaval. Iz Velike dvorane SOF smo se preselili v dvorano Levante, kjer je istočasno potekala delavnica Žige Drofenika o glasbi v oglaševanju. Medtem sta v Veliki dvorani s svojo predstavitvijo že začela predstavnika švedskega giganta IKEA, Cristian Clita in Carmen Nicu, ki sta privabila veliko množico ljudi. Njiju pa so nasledili trije govorci, ki so svoje glave staknili skupaj in razpravljali o nevroznanosti v oglaševanju. Temu je sledila še ena debata za okroglo mizo z naslovom ‘SOK ali slabše’, v kateri so mojstri na svojem področju nezadržano povedali svoja mnenja. Zadnje predavanje tega dne pa je imelo opravka z nagradami Effie, ki so se podelile zvečer.
ČETRTKOVA NORIJA
S tem se je del izobraževanja zaključil, mi pa smo se posvetili hrani, vonju morja in sprehodu po obali. Ob 21. uri se je v dvorani Levante odvila zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2016, uro kasneje pa se je v klubu Paprika začela nora zabava Četrtkove norije, ki je trajala pozno v noč. Nekateri, kot sva jaz in Maja, smo jo zaradi delovnih obveznosti preskočili, pa kaj zato, saj bo jutri na vrsti še ena, večja in boljša.
——–
Več o festivalu SOF si lahko preberete TUKAJ.