Foto: Žiga Intihar in Jani Ugrin

Zmeraj sem se spraševala, ali in kako ljudje na velikih dogodkih prepoznajo ljudi, ki pridejo sami. Ali jim z nevidnim črnilom piše na čelu »Solist in ne v orkestru«, nosijo mogoče Chanel številko Nihče ni hotel z mano? »No, mogoče bom pa danes dobila odgovor na to vprašanje,« si rečem, ko sama vstopam v Gospodarsko razstavišče bolj prestrašena in vznemirjena kot sedem palčkov, ko so odkrili Sneguljčico v svoji kočici. Zadnji dan MBFWLJ, bodi dober z mano.

POLNE KLOPI V POLNEM PRIČAKOVANJU

Pohitim v notranjost, kjer so vsi sedeži že zasedeni, zato si priskrbim stolček pri baru, kozarec vedno dobrodošlega rdečega vina in se počasi naslonim nazaj. Pa gremo. Prvi se predstavi CLICHÉ, ki je znamka, pod katero se podpisuje oblikovalka Jelena Pirkmajer. Združuje močan občutek za stil in je namenjena modno ozaveščenim posameznicam. Znamka slovi po visoki kvaliteti, inovativnem dizajnu in uporabnosti. Za njo je na vrsti SENS, zgodba te slovenske blagovne znamke moških oblačil pa sega v leto 1994. SENS pomeni smisel delovanja in občutek za lepo. Ustanoviteljica Zlata Zavašnik oblikovanju izdelkov in izboru novih modnih tkanin namenja veliko pozornost, navdih pa črpa v vzorcih tkanin.

mbfwlj_day3_06042017_revije-22_cliche  ”CLICHÉ združuje močan občutek za stil in je namenjena modno ozaveščenim posameznicam.”

KRALJEVSKI TRETMA ZA OČI

Z odmorom se klopi izpraznijo, osrednji prostor pa postane malo modno mravljišče z izredno lepimi, rahlo alkoholiziranimi mravljicami. Medtem ko krožim med ponyji in se sprašujem, ali bi se zelo opazila razlika, če se na enem odpeljem domov, me pokliče prijatelj in sporoči, da se mi bo pridružil in zaključil mojo solo turnejo. Aleluja, zvezde so se to noč poravnale v mojo korist. Ravno prav, ker se počasi začenja osrednji del s Tanjo Zorn, ki je preprosto ne gre zamuditi. Prva na vrsti je XENIA DESIGN, blagovna znamka, ki predstavlja sinonim za ekskluzivno znamko ženskih oblačil. Oblikovalka Ksenija Vrbanić pod znamko, ki jo zaznamujejo edinstvene oblike in nekonvencionalna forma, ustvarja že od leta 1986, svoje kolekcije pa redno predstavlja na večjih svetovnih modnih tednih in razstavah. Sledi D’ALPAOS. Osrednji pečat znamke sta uporaba okolju prijaznih materialov in ročno delo, oboje pa se prepleta z japonskimi in nordijskimi vizijami ustvarjanja italijanske mode. Viharno in v stilu, kakršnem zmore le ona, zaključi TANJA ZORN. Znamko modnih oblačil je leta 1995 ustanovila oblikovalka Tanja Zorn Grželj. Pri oblikovanju sledi ustvarjalni viziji, ki povezuje tradicijo z inovativnostjo, izvirnost z nosljivostjo in strast do oblikovanja z ljubeznijo do estetike.

mbfwlj_day3_06042017_revije-125_tanjazorn

”Z odmorom se klopi izpraznijo, osrednji prostor pa postane malo modno mravljišče z izredno lepimi, rahlo alkoholiziranimi mravljicami.”

ETIČNOST IN VZDRŽLJIVOST Z NEPONOVLJIVOSTJO

Za konec smo si ogledali še kolekcijo znamke TWINS by Begović & Štimac. Hrvaški kreativni modni duo je nase prvič opozoril leta 2013 z nagrado Elle Style Awards za najboljša mlada oblikovalca. Oblikovalca Damir Begović in Domagoj Štimac sta se v štirih letih delovanja na domačih tednih mode predstavila z osmimi samostojnimi kolekcijami in navdušila modne kritike.  MBFWLJ pa sta zaključili JSP. Kreativni duet sester Jelene in Svetlane Proković že 25 let uspešno ustvarja na področju mode, stiliranja in kostumografije. Umetniško dodelana in prepoznavna znamka razpeta med Beogradom in Ljubljano povezuje klasično krojaštvo, ki poudarja etičnost in vzdržljivost z neponovljivostjo.

mbfwlj_day3_06042017_revije-157_jsp

PONOVNO SNIDENJE JESENI

Tako se je zaključil marčevski Mercedes-Benz modni teden. Bil si čudovit, pogrešali te bomo in že komaj čakamo na ponovno snidenje jeseni.

_________________

 Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Snapchat.

mbfwlj 4-6