Piše: Kaja Komar . Foto: Emporium

Medtem ko David Beckham pred kaminom udobno poležava v črnih spodnjicah BOSS ONE Bodywear, si ga skozi žaluzije sosednjih stanovanj skrivoma ogledujejo številni pari moških in ženskih oči, tudi generacija Z na zabavi. Tako lahkotno in resnično, a hkrati privlačno in filmsko, predvsem pa izjemno samozavestno se Beckham giblje v spodnjicah in s tem dokazuje, da je šef svojega sveta, so si o novi kampanji spodnjega perila BOSS ONE Bodywear enotni modni kritiki.

Eno ime pove vse
Konec januarja je blagovna znamka BOSS v Londonu uradno predstavila novo kolekcijo BOSS ONE Bodywear, katere glavni obraz je nekdanji nogometaš David Beckham. Moške boksarice, spodnjice, spodnje majice in minimalistične kratke majice v črni ali beli barvi so narejeni iz visokokakovostnega bombaža in elastana, da se prilegajo telesu, kar ponuja pravo udobje in omogoča občutek samozavesti. »Predstavitev kolekcije BOSS ONE Bodywear je novo poglavje v našem dolgoročnem strateškem partnerstvu z Davidom Beckhamom. Je dokaz naše skupne predanosti eleganci in odličnosti,« je ob predstavitvi kolekcije povedal Daniel Grieder, direktor znamke Hugo Boss.
»David Beckham je človek, ki ga pozna ves svet. Kamor koli greš, od Amerike in Evrope do Azije, mladi, stari, moški, ženske – vsi ga imajo radi.« Za tokratno kampanjo je Beckham sodeloval s fotografoma Mertom Alasom in Marcusom Piggottom, ki sta znana po svojem nostalgičnem in kinematografskem slogu. V oglasu, ki sta režirala Mert in Marcus, Beckham najprej parkira svoj športen Aston Martin in vstopi v skladišče v New Yorku. Ob klasiki iz 80. let In the Air Tonight, glasu Phila Collinsa in energičnih taktih, se vzdušje hitro spremeni. Koraki so hitrejši, Beckham si strga kravato, sleče suknjič, odpne srajco in še preden se zavemo, mu ostanejo le še črne spodnjice BOSS ONE Bodywear, v katerih sedi v svojem stanovanju.

https://youtu.be/w7JwgJw36_Y?si=3glNk96BFNibC6sa

Kulturni premik – samozavest in seksapil pri 50-tih
V ameriški reviji Forbes so prepričani, da je kampanja za BOSS ONE Bodywear kulturni, vizualni in čutni fenomen, David Beckham pa utelešenje samozavesti, elegance in občutka udobja v lastnem telesu. Po njihovem mnenju se kampanja namerno poigrava s konceptom pogleda ter raziskuje, kako danes privlačnost presega starost, kulturo in življenjski slog. Generacija Z v sosednji stavbi, različnih narodnosti, spolov in slogov, vznemirjeno opazuje, kako se Beckham lagodno giblje po stanovanju. Igra biljard, brska po televizijskih kanalih, poležava pred kaminom, telovadi, si privošči kosmiče, še vedno v črnih spodnjicah BOSS ONE in ob glasbi In the Air Tonight, dokler si ves prepoten ne privošči tuš in ostane brez spodnjega perila. Vse tako lahkotno, samozavestno in zapeljivo, ker se očitno dobro počuti v svojem telesu. Konec oglasa je za Forbes ključen: David Beckham je pri svojih 49-tih letih seksapilen tudi za novo generacijo in tako njihova fascinacija premosti generacijsko vrzel.
Beckham ni zgolj model za kravate ali dišave, on je utelešenje vseh ambicij znamke BOSS – je šef svojega življenja.

Spodnje perilo BOSS ONE tudi pri nas

Kot novost bodo na ključnih lokacijah v Evropi in ZDA postavljeni prodajni avtomati BOSS ONE Bodywear, ki bodo na zabaven in interaktiven način prodajali izdelke iz kolekcije. Nova moška kolekcija spodnjega perila BOSS ONE je na voljo tudi v Emporiumu, Galeriji Emporium, na Emporium.si ter v BOSS trgovini v Europarku Maribor.