Piše: Aleš Čakš . Foto: Aleš Čakš

Po dveh nenavadnih letih je na polno zaživel tudi teden moške mode v Milanu (Milano Moda Uomo). Že 12 let obiskujem ta teden moške mode, še zlasti modne revije ali prezentacije znamke za moške Canali. To je Made in Italy v najboljšem pomenu besede. V filmih so to znamko denimo nosili Jack Nicholson, Michael Douglas (v filmu Wall Street), Don Johnson …

Znamka je nastala leta 1934, torej se počasi bliža 100-letnica. Vsakič znova me presenti, kako domiselne ideje imajo: ali za modne revije ali za prezentacije. In že nekaj let imajo samo prezentacije svojih kolekcij za poletje in za zimo. Za napoved trendov za pomlad in poletje 2023 so izbrali nadvse romantičen patio že odpisane mestne vile, kjer so uprizorili sobotno tržnico s stojnicami za sadje in zelenjavo, knjige, starine in z ‘umetnim’ ozadjem ligurijskega morja. Pravi modno-filmski prizor.

 

Čeprav je to klasična znamka, namenjena resnim poslovnežem, že leta bedi nad tem, da so njihove kolekcije sveže, moderne, prilagojene mlajšim poslovnežem, ki želijo biti drzni in vsaj rahlo izstopati z oblačili. To Canaliju že vsaj 10 let izvrstno uspeva. 

Njihove modne napovedi za pomlad in poletje 2023 so zelo ‘prizemljene’ in sproščene: med materiali je veliko bombaža, platnenega bombaža, tudi svile, pa pletenin, džinsa. Barve so zemeljske, najbolj sem navdušen nad morsko modro in opečnato barvo, sicer pa prevladuje bež barva, nekaj bele in sive ter tudi olivno zelena, kar je sploh hit pri napovedih za drugo leto.