Slovenski mladi oblikovalci so na prvem dnevu dogodka za sveže pristope prejeli bučne aplavze, uveljavljena imena pa stoječe ovacije. Po drugi strani pa je mednarodni modni večer drugi dan navdušil s konceptualnimi kolekcijami in z družbeno odgovornimi sporočili.

1. DAN 

Na Gospodarskem razstavišču je drugi dan Mercedes-Benz Fashion Weeka Ljubljana devet slovenskih modnih oblikovalcev več kot tisoč ljubiteljem mode premierno predstavilo svoje kolekcije. Večer so otvorili mladi upi slovenskega modnega oblikovanja – Janja Videc, Kaja Julia Hrovat, Cilka Sadar in Tjaša Zalar. Slednji sta se na modni pisti predstavili prvič. Drugi sklop revij sta zaznamovali skrbno izdelani, domišljeni in dih jemajoči kolekciji Tanje Zorn in dvojca Draž, okronala pa ga je eksperimentalna in domiselna kolekcija Sari Valenci. Modni večer sta v svojem prepoznavnem slogu zaključili ljubljenka slovenske estrade, Nina Šušnjara, in Jelena Pirkmajer, ki je prejela posebno priznanje in zahvalo za svoje 25-letno modno ustvarjanje.

2. DAN

Na sklepnem dejanju Mercedes-Benz Fashion Weeka Ljubljana je deset domačih in tujih oblikovalcev prvič predstavilo enajst dovršenih kolekcij. Večer je z obleko, ki jo je navdahnil kurent, v velikem slogu otvorila Nelizabeta, sledili sta kolekciji srbskega oblikovalca Marka Glavinića in Dajane Ljubičić, ki je najbolj navdušila z domiselnimi plašči. V drugem sklopu revij so se zvrstile znamke Sofia Nogard s kolecijo brezčasnih kosov oblačil, Sonja Jocić, ki je modno brv odela v rdečo, in Ivanman, ki je s kombinacijo klasičnih moških oblačil z avantgardnimi detajli osvojil tujo medijsko javnost. Alenka Globočnik je z novo kolekcije Akulture ponovno prepričala z izbiro materialov in svojimi asimetričnimi, čistimi linijami, XD XENIA DESIGN pa z »ready-to-wear« kolekcijo. Srbska oblikovalka Milica Vukadinović je polno dvorano popeljala na Balkan v 90. letih, zadnji modni večer pa je v velikem slogu sklenila Matea Benedetti s predstavitvijo dveh kolekciji. Oblikovalka je 33 kosov posvetila koralnim grebenom, ki jim do leta 2050 grozi izumrtje, in v skladu z načeli svoje etično-luksuzne blagovne znamke pri ustvarjanju uporabila zgolj biorazgradljive in reciklirane materiale, med njimi tudi ananasovo usnje in pletenine iz recikliranih plastenk.

Sklenjena je šesta edicija mednarodnega tedna mode, za več informacij spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook.

_______________

________________

Ker si že tu, preberi še tole …