Piše: Aleš Čakš . Foto: Canali
V Milanu se je pred dnevi končal teden moške mode (Milano Moda Uomo) za jesen in zimo 2023/24. Nove modne smernice niso pretirano udarne, barvna paleta je zelo naravna, znamka Canali, denimo, sinonim za moško poslovno eleganco, je v novo kolekcijo oblačil vpletla predvsem barve gozda.
In podobne barve so izbirale tudi druge modne znamke; v oblačilih prevladujejo temno in svetlo rjavi odtenki, pa več zelenih odtenkov, nekaj črne, malo manj je modre barve (razen pri znamki Emporio Armani), še zlasti pri Canaliju je občutno manj modre kot v preteklosti. Nekaj oblačil je tudi v bež barvi, blagi sivi in opečnati.
Oblikovalci so za prihodnjo jesen in zimo izbrali ohlapnejše kroje, torej udobnejša oblačila. Manj je srajc, prevladujejo ohlapnejši puliji (tudi rebrasti), daljše pletenine (jopice in puloverji), hlače in suknjiči iz rebrastega bombažnega žameta, širše in krajše parke, krajše jakne z večjimi žepi in volnene jakne z dvorednim zapenjanjem, klasični krajši plašči iz volne v kamelji barvi ter daljše usnjene in z umetnim krznom podložene jakne.
Med zanimivimi modnimi dodatki so puhasti in prešiti šali v rdeči in črni barvi. Opazen trend je angleški karo vzorec, predvsem na dežnih plaščih (trenčkotih) in jopicah ter puloverjih. Še vedno so v ospredju usnjeni nahrbtniki, pri čevljih je veliko usnjenih gležnarjev in tudi t. i. loaferjev (mokasini).